Arapaima Maniz

Arapaima adala ikan naga yg semakin pupus dan unik..golongan ikan yang sukar d jumpai di dunia ini..

Saturday 5 March 2011

Aku dan Hidupku (^_^) EpisOd 2

Assalamualaikum..da lme aku xupdate blog..(padahal baru 2 ari)..wahh xsampai seminggu de blog..suda dikenali ramai n de peminat..keh3..smlm penat keje..arini penat tdO..huhu..semalam ak de presentation Oceanography Geology..klu xphm mende sile google..tajuk yg ak dpt, Changes in spreading pattern and crustal abnormalities..aku cam bese la..menggoreng sesedap rasa..mse wat assignment jenoh nak paham..carik video lagi..cane spreading pattern bleh brubah..las2 aku yang berubah dari carik video n maklumat ke men game kat facebook..aku ske men yang cityville tu..wat2 pekan..

Las2..aku wat fakta senirik ah..ah3 (gelak jht gile)..cam xbese..aku blend la ngan fakta2 dlm buku nota  + tenet + gerak ati..huhu..presentation alhamdulillah..lecturer kte good padahal aku rase byk auta kOt..haha~ tu nmenye rejeki..Allah pemudahkan sme..alhamdulillah~ banyak gak aku kene tembak dek soklan2 dr bebudak ni..auta lg laa..haha..emm telebey gelak lak

Pas presen lega gile rasenye..ptg keje..kali ni de partner..dlm ati..syukur..xbsuh pggan sengsOrg..emm orgnye xbyk ckp..dari peribadinye aku taw die sorg yg bek (camner aku taw?? adela.).rajin bekeje..wahh aku bersyukur dpt kenal org camtu..bkn pe..wat iktibar kt dirik senirik nih..yang baik kte cedok kn? kn? Kali ni aku masuk keje diorg pasang lagu nased laa..bgus2 1st day aritu diorg pasang lagu sinar fm..aku dala anti sinar fm..xtahan lgu jiwang2 ni..nak migraine..chewahh..

hehe..ni nak eksen sket..punch card je pun..iklan2

Mlm tu ade something terrible belaku..apadia?? huhu..aku lepak2 kt kalel jap ngan cik maz, pn su and pn aini..mkn roti canai, minum2..pastu kan ade sorg *mamat ni tbe2 dok sbla..sembang pe nth ngan kami (dirahsiakan)..skali die tny kt kami..tandas mna?? kwn aku pun ckp..tandas hujung sna kot..emm aku plak ckp:: SNA SINKI LA TP BLEHJE KOT (dengan niat bergurau tp dalam kondisi tidak sedar)..dengan mke slamber pastu aku nampak mulut kwn2 aku telopong..emm aku de buat salah ke?? nape depe punye ekspresi ekstrem sgt?? di sini aku ingin buat pengakuan sejujur2nya bahwa aku tiada niat apepn..emm pastu..tanak cite la..haha..tu la pengajaran di sini..lain kali Anis..tlg sedar diri..aishh..
*mamat tu adala org penting USM sidang lepas shj..hehe

Arini (4 mac) stat EKSPEN (Ekspo Kerjaya dan Pendidikan)..aku g la kacau2 budak ekspen ni..pastu de bdk blanje aiskrim..huhu mekaseh! jejalan kt karnival saujana..ish3 bape gelen da aku minum air..wahh aku xsangka aku begitu feymes..buktinye?? aku baru beli jam arini..adela bebrape org tegor..aikk camner diorg leh detek..haaa..aku rase cam slebriti la..hahaha..(korang menyampah gle kn denga ayt ni..haha) tapi nak wat camner da kenyataan (ayat prOf izzy)  jgn lpe pegi ekspen ni..de open interbiu kampeni2 besa..kt DUP serentak ngan karnival saujana kt padang palap. kOrang bleh gak register JOBSTREET (agensi mencarik keje) kt sni..

okla aku pun de keje sket ni! k salam..


1 comment:

  1. amboi2 kak anis.
    hehe.tumpang lalu.hehe

    ReplyDelete